کاسیاس: نمی‌دانم دورتموند با این تیم خوب چرا در بوندسلیگا نتیجه‌ نمی‌گیرد!

کاسیاس: نمی‌دانم دورتموند با این تیم خوب چرا در بوندسلیگا نتیجه‌ نمی‌گیرد

 بازیکنان رئال مادرید تساوی مقابل دورتموند در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا را نتیجه‌ای خوب دانستند و به ستایش از بازیکنان دورتموند پرداختند.

رئال مادرید که در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ دو بر یک مغلوب بوروسیادورتموند شد، در

دیدار برگشت هم تا آخرین لحظات با همین نتیجه‌ عقب بود، اما گل اوزیل بازی را به تساوی کشاند و دو تیم به کسب یک امتیاز رضایت دادند.

کاسیاس که در این دیدار روی گل دوم دورتموندتا حدودی مقصر بود پس از پایان بازی به ستایش از شاگردان یورگن کلوپ پرداخت و گفت: بازیکنان دورتموند در هر دو بازی رفت و برگشت ثابت کردند که تیم بسیار خوبی هستند. باور نمی‌کنم که آنها با این تیم خوب چرا در بوندسلیگا نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند. شاگردان کلوپ در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب ظاهر شده‌اند. با وجود این که در نیمه اول دو گل دریافت کردیم، اما نمایش خوبی داشتیم. این را قبول ندارم که تیم ما در این دیدار خسته بود، ما به برگزاری دو بازی در یک هفته‌ عادت داریم.

کاپیتان رئال مادرید درباره آسیب دیدگی‌ هیگواین گفت: مصدوم دیگری به ما اضافه شد. این بسیار بد است. با این حال ما بازیکنان بزرگ زیادی داریم و باید سرمربی جایگزین شایسته ای برای او انتخاب کند.

راموس مدافع ملی‌پوش رئال از عملکرد خود و هم تیمی‌هایش ابراز رضایت کرد.

وی پس از پایان بازی گفت: در نیمه دوم با جرات بیشتری بازی کردیم. اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم. احساس می‌کنم که تماشاگران از عملکرد ما راضی بودند و خوشحال ورزشگاه‌ را ترک کردند. گذشته از نتیجه‌ عملکرد رو به رشدی در جریان بازی داشتیم.

اما آربلوا دیگر مدافع رئال مادرید تساوی در برنابئو را نتیجه‌ای بد نمی‌داند.

وی پس از پایان بازی گفت: مقابل دورتموند به تساوی دست یافتیم. یک امتیازی نمی‌تواند نتیجه‌ بدی باشد. دو گل کاملا مشابه دریافت کردیم که در روند بازی تاثیر بسیار زیادی داشت.

آربلوا درباره غیبت مارسلو به دلیل آسیب دیدگی‌ گفت: مارسلو نه تنها یکی از بهترین بال چپ‌های دنیا است، بلکه یکی از بهترین‌ها در پست خود است. کوانترائو هم بازیکن خوبی است.

مدافع ملی‌پوش رئال مادرید درباره تساوی منچسترسیتی مقابل آژاکس در ورزشگاه اتحاد گفت: همه چیز به نفع ما پیش می‌رود. ما در شرایطی خوب به سر می‌بریم. باید برای پیروزی به منچستر برویم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 آبان 1391 ا 11:20 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.